Länge sen........?

Nu var det länge sen, jag erkänner ! Men jag har valt skolan före bloggen och nu känner jag att jag har lite tid över.

Idag var jag hos min underbara Syokonsulent, hon är världens bästa människa ! Jag hade vissa funderingar innan gymnasiumvalen som kommer göras under jul. Så vi bokat ett möte sist jag var där. Idag kände jag mig säkrare på vad jag ville göra än förra gången, men jag känner också att det är något jag måste aganera mig i. Det är ju inte så att någon tänker göra det åt mig, även om jag ibland önskar det ! Visst känns det jobbigt, men jag älskar den där stess känslan som sprider sig i kroppen, fast jag hatar den om jag kommer försent ! Haha ! Ni kanske undrar vilka gymnasium jag funderar på, jag funderar på; Fordonspogramet på Bolandgymnasiet, Praktistagymnasiet, Bygg på Bolandgymnasiet eller Måleri på samma.

SKolan idag var rolig, och nu måste jag avsluta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0