Usch jag hade helt glömt bort bloggen

Heej ,


Jag har inte skrivit på hela sommarlovet och nu tänker jag faktist avslöja varför , jag hade glömt bort bloggen ! Usch jag tycker synd om er som faktist har skrivit in min adress men inte blev det något nytt för er , jag skulle faktist vilja be er som har råkat ut för detta om ursäkt, förlåt..

Och nu tänker jag börja berätta mitt sommarlov.. Under sommarn har jag hunnit träffa alla underbara vänner som jag inte hann med att träffa under vintern, jag har också badat massor , träffat min släkt , varit i göteborg, vilket va jätte trevligt, sen har jag träffat Amanda massor , och vi har hittat på jätte mycket saker. Men dock har det inte blivit en enda fest för min del, jag har tackat nej till alla .. Jag har också jobbat lite, och varit hemma hos Uwe & Annika, och hjälp dom, samt jobbat.. Sen har jag haft två olika sommarjobb som jag fiksa själv, så jag känner mig inte fattig det minsta.. Sen har jag också öppnat nytt konto , skaffat leg, köpt resa så jag åker iväg till tyskland med älskling i november , vilket ska bli jätte roligt, sen va jag på Uppsala Reggae Festival med nåra vänner,  och vi hade det så himla trevligt.. Idag fyllde jag år också, så nu är jag om jag har räknat helt rätt så är jag 15år .. Många grattulationer till mig ! Snart börjar skolan också och jag längtar så himla mycket, och detta ska bli så underbart kul ! Hoppas jag fått med allt? Jaja , föresten så va Powermeet i Västerås så himla underbart ! Och tack alla som gjorde min födelsedag så himla underbar !

// Neaah !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0