trött på både bloggen och allt annat

Heej


idag börja som sakt skolan, så jag va där.. Men jag verkligen känner hur näsan rinner, hur jag svettas, jag är på väg att bli sjuk, men säger jag nåt till pappa så kommer han tvinga mig till skolan även om jag måste sitta i Rullstol, för det sista han nu vill är att jag ska bli sjuk, något jag inte heller vill, men jag känner hur förskylningen är påväg, den börja för tre dagar sen men jag har endå inte lagt märket till den, okej, jag har haft lite ont i halsen. Men nu är den påväg att bryta ut, så himla jobbigt det sista jag vill bli är sjuk, jag orkar verkligen inte.. Sjuk nej tack ! Efter skolan så åkte jag hem och för första gången på ett halvår så titta jag faktist på teve :O .. Ganska chockad är jag själv.. hahah ! Nej men ärligt så gillar jag inte teve. Nej nu ska jag gå och lägga mig !

// Neah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0