svar på era underbara frågor ..

vad har du för framtidsplaner ?

mina framtidsplaner är ganska spikade, jag vill höja mina betyg gå ut skolan , börja på gymnasium och plugga stenhårt..

vad vill du helst göra av ditt liv ?

först vill jag gå kvar i skolan och plugga inför gymnasiet , sen vill jag helst flytta ..

hur känner du mot tjejer som har större bloggar än dig ?

jag har världen respekt för dessa tjejer och ser vissa som förebilder, därbland Blondinbella .

finns det något i ditt liv som du ångrar ?

jaa, absolut jag är inte felfri , och det är absolut ingen annan heller.

är du nöjd med dina betyg?

nej , absolut inte , men under hösten blir jag nog det !

hur skulle du beskriva din och din killes relation och så vidare?

jag och min kille har en väldigt bra relation och han förstår och stöttar mig till hundra, vi kommer dock inte träffas lika ofta under hösten !

vilken typ av bilar gillar du ? och vilken färg?

jag är helt såld på min killes Volvo 850 ,och röd är absolut min favorit färg !

som framgick i tidigare blogginlägg så praoa du på brandförsvaret, hur va det ?

skönt att du följde med även fast jag tog en pause. min praktik på brandförsvaret va jätte rolig , man fick göra så himla roliga grejjer, och träffa nya underbara människor.

du skriver inte i bloggen vad din kille heter, why not?

jag har valt att inte publisera min killes namn pågrund av att han inte vill det .

tror du att du kommer bli lika stor som blondinbella ?

nej, det tror jag absolut inte , dock skulle det va hur kul som helst om jag blev det .

är du en riktig volvobrud?

absolut , jag är född och uppvuxen med enbart volvobilar ! och jag verkligen älskar att mecka med volvo ..

fortsätt skriva frågor, ni får gärna skicka frågor på msn också , dock läser jag dom imorgon !

puss & kram

// Neaah !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0