sticker snart

Heej


nu ska jag staxt åka till Johan och hämta min cyckel, och såklart kommer jag bli kvar där i tvåhundra timmar, precis som alltid annars, fast idag hinner jag inte det. för älskling ska hämta mig och så ska vi hem till hans föräldrar. världens underbaraste par. tänk dom har varit ihop i 35år, jag tycker det är så himla gulligt, sen på kvällen så ska vi till maria & patrick och hjälpa dom flytta, vilket jag älskar att göra.. sen så skulle dom bjuda på mat, och maria gör verkligen världens godaste mat, ni som har smakat min den är äcklig jämfört med marias.. fast hon utbildar sig ju för den delen till kock! så jag tror det är därför, nån mer som tror samma sak? jaja, ska sticka till bussen, och ner på stan byta buss och åka hem till Johan och just precis hämta min cyckel .. ha en toppen bra dag, det ska jag ha !

och jag berätta ju häromdagen att jag hade bestält ett par skor mämligen dom här ;bruna här under .. och nu visa det sig att dom inte hade min storlek så jag skulle få vänta lite till, vilket jag gärna gör..
  


// Neaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0