sommar uppehållet - är över !

hej

världens värsta natt , kunde inte sova så jag låg o titta på dom onsynliga stjärnorna i taket, inte för vi har nåra sånna. sen låg jag och skruva mig , precis som när man är nervös för ett prov eller liknande, skit hemskt, sen när jag väl somna så sov jag i 30min för jag drömde sjukaste drömmen , skit hemsk! men jag försökte iaf somna om vilket inte gick, så jag gick upp kissa och gick och la mig igen, bädda sängen, tänkte att det kanske va därför ? men inget funka verkligen inget .. men iaf vakna jag vid 05:00 och va skit kissnödig så jag gick upp kissa, och sen drack jag lite vatten, och sen gick jag och la mig, sen vakna jag upp vi 11:a , åt frukost , sen gick jag och ducha , hur va eran natt?

efter att jag att jag hade duchat så åkte jag till Tobias , och nu är jag hos honom ..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Usch, låter inte så roligt! hoppas du kan sova bättre i natt då!

Själv sov jag helt underbart, sov i mamma å pappas säng.,. haha.. de var inte hemma, å vi behövde sova över där, så vi slaggade i deras säng.. svinskönt.. haha!



ha en bra dag!

2008-08-12 @ 14:54:13
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0