skippa lul-snacket

Men shiet min broder ska utbilda sig till lastbilsmekaniker, och han har verkligen största drömmarna, men jag orkar inte höra på. När han snackar om gymkort, och ja allt det ena och det andra .. Hur ett företag ska stå och vänta på honom när han går ut skolan ? Men shit vad är det för fantasi människan har skaffat sig? Visst jag är glad att min bror skaffar sig en utbildning, men skippa lul-snacket, för vem vet vi kanske inte ens kör lastbilar när han tar studenten ? Politikerna kanske har förbjudit det.. Än så länge vet vi svenskar inget om framtiden, om jorden går under inatt då va ju hans utbildning ionödan , visst ? Jag är som sakt jätte glad för min broders skull, och jag tycker det ska bli jätte kul, för snart har han ju eget körkort, och jag är jätte nöjd med att jag har en bror som skaffat sig utbildning ..



// Neaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0