sajjk

Heej


idag vart en helt misslyckad dag jag vakna försent och missa American Car Show, fast tur som var så va flera vänner där, så det är bara att utpressa dom på bilder& information .. så iallafall så har jag pratat med Fredrik nästan hela dagen, tills han bestämde sig att dra med några kompisar till The Voice, vilket jkag också skulle ha gjort, men iallafall så fick jag sms två timmar efter han hade bestämt sig, och då berätta han att det inte blev någon The Voice.. fast hela dagen har inte varit dålig, nope halva va faktist rikigt bra .. idag har jag också hunnit med att baka, blev några konstiga men väldigt goda bullar, och alla gick åt, då vi fick gäster, alltid lika trevligt.. nu funderar jag faktist på att av sluta det här inlägget.. men först måste jag tvinga er att lyssna på den här underbara låten .. http://www.youtube.com/watch?v=v_fbLbrZcTY&feature=related

Godnatt


// Neah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0