redan tillbaka ..

Heej


nu har jag precis kommit hem och hans föräldrar är ur söta, kände mig en anning bortskämd faktist, men nej det va trevligt och jag tror dom gilla mig, får väl hoppas det? och hans mamma va definetivft inte som han beskrev henne, utan hon var väldigt avslappnad och gillade nog situationen, vilket jag kände att det va väldigt trevligt, jag verkligen älskar hans föräldrar. ja, iallafall så skulle vi hjälpa maria&patrick med flytten, men det blev inte av. älskling hade så ont i huvet och maria orka inte, så där stog jag och patrick, och bara suka , hahah ! men det va kul att träffa några av hans vänner med, eftersom han nästan har träffat alla mina - fast det är massa kvar, hahah ! trevligt hade vi det idag, och så har vi planerat massa saker till i höst med, så jaja, vi får se ? nu sukar jag bara och känner att jag vill gå och sova, är faktist jätte trött ! får se hur länge jag blir vaken ..


/ Neaah


Kommentarer
Postat av: Kasandra

gud va trevligt , vi har samma berättelser i våra bloggar men ur olika perspektiv..

2008-08-15 @ 01:02:23
URL: http://viktormamma.blogg.se/
Postat av: malin

gud äntligen någon med kött på benen

2008-08-15 @ 01:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0