morgontrötta hit !

Hej och godmorgon !

idag blev jag väckt och hade inte sovit mer än 7timmar, vilket jag inte gillade sådär jätte mycket. men iallafall jag hade tänkt och ligga och dra mig i sängen hela dan, vilket inte blev av anledningen; syrran tände lampan :O .. jag hatar verkligen att bli väckt och det känns hemskt att erkänna, men nu vet ni det också.

och tack alla som skrev att jag va för öppen igår vid frågorna detta va såklart inte min mening, och jag ber om ursäkt för detta. men det kommer både under hösten och alla andra årstider komma fler tillfällen där ni kommer få fråga mig saker, jag ska också vid dessa frågor vara lite mindre öppen, så alla läsare stannar .. bra va ?

jag tänkte bara slänga in ett inlägg innan jag börja läsa blondinbellasblogg. och efter det så ska jag gå och ducha! ha en dunder dag, själv funderar på att åka till älskiling..



// Neaah


Kommentarer
Postat av: sofia

sv: tack så mycket :)

2008-08-13 @ 13:08:01
URL: http://sofiaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0