lite rädd, blir jag likadan?

Heej


är det fler som har hört utrycket man blir som man bekantar sig? eller är det bara jag som åkt på den smällen? ja iallafall jag tänker ta upp det här hemska utrycket som jag tror så himla mycket på, då jag börjar ana att det ligger lite sanning i det ? ja iallafall när jag började 8:an så gick det världens  underbaraste kille där, men det tråkiga med honom va hans otroligt puckade personlighet trotts detta så va han så himla charmig, en sån där kille man tar hem och visar för mamma, så underbar va han, men iallafall vi har fortsatt hålla kontakten efter han gick ut skolan och allt sånt.. och igår så stötte jag ihop med hans kompis på msn, också en oerhört trevlig kille som i detta fall får följa med och presentera sig för pappa, och det visa sig att han va precis lika charmig och hade en precis likadant underbar personlighet. det negativa med killen han är nästan som bästis med min f.d klasskompis, och det ännu tråkigare med han är att han är så himla otroligt puckad på ett otroligt charmigt sätt, om ni förstår? vilket ni säkerligen inte gör, jag fortsätter tro på min åvanstående bubbla samtidigt som jag förhoppningsvis växer ifrån den ?


// Neaah


Kommentarer
Postat av: Marita

väldigt duktigt skrivet trotts att du bara är 15, jag gillar din blogg skarpt och jag fortsätter , väldigt tråkigt bara att du tog en pause från bloggandet äver sommarn .. men somsakt , man måste ha lite ledighet från saker och ting ibland .

2008-08-14 @ 01:57:25
Postat av: malin

jag håller med Marita , väldigt moget och duktigt skrivet för att vare en 15åring , tjänar du några pengar på bloggen än ?

2008-08-14 @ 01:58:53
Postat av: Neaah

jag måste passa på att skriva tack för era värmande komentarer. trevligt att ni båda stanna trotts att jag som sakt tog lite semester.. och malin; tyvärr tjänar jag inga miljoner på bloggen och har heller inga planer på att göra det, än så länge :P

2008-08-14 @ 02:03:52
Postat av: sofia

sv: ryan är het, men seth har allt ;)

2008-08-14 @ 10:39:55
URL: http://sofiaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0