jag kunde verkligen inte hoppa över att svara - nu blire sängen !

hej, hur skulle du beskriva ditt liv?

hejsan , jodu, hur ska jag börja , mitt liv är väldigt enkelt !

beskrivs du som en bitch eller liknande av vänner?

nej du det hoppas jag verkligen inte ..

hur är dina föräldrar ?

min pappa är helt underbar , min mamma ----

vilket ämne i skolan gillar du bäst?

hk:n , jag älskar att laga mat.

hej , hur många syskon har du ?

hejhej, jag har 4hel , och två halv !

vilken linje på gymnasiet vill du helst gå?

oj , jag är väldigt interiserad av bilar , och älskar att laga mat .. så nånstans där står jag

hur träffades du och din kille?

via gemensamma vänner

skäms du för din kille/ din familj ?

nej inte för mig kille , men ibland för min familj ..

älskar du den ena förälderna mer än den andra ? isf vilken?

jaa.. min pappa !

bruker du rette folk som skrit fel?

jaa, då jag är är lite av en pessemisse, och dock älskar jag om folk rättar mig om jag skrivit fel.

älskar du din kille? eller utnytjar du bara honom?

jag älskar verkligen min kille, och nej det skulle aldrig falla mig in att utnyttja honom.

hur skulle dina lärare beskriva dig ?

oj , himmel och jord! jag vet inte .

tycker din pappa att du lägger ner för mycket tid på bloggen ?

jaa, det tycker han !

om du fick välja bloggen/skolan vilket skulle du ta ?

shit vilken fråga, bloggen är som terapi för mig. och skolan är ju mitt liv i ett år till. så jag väljer skolan ..

du har flera gånger skrivit om dina lärare,vem av dom gillar du bäst?

ja , det har jag nog gjort, gud vilken knepig fråga , jag gillar alla mina lärare!

vad av allt duy fick göra på din praktik gilla du bäst ?

oj,. rökdykningen såklart, det va så himla kul..

brukar du bråka med dina syskon om småsaker?

jaa, det händer väldigt ofta ..

har du bilddagboken ? gillar du det?

jaa det har jag . ja men i höst slutar jag med det ..


natti natt

// Neaah !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du få gratis biocheckar och presentkort?



Bli medlem på:

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=63504

2008-08-13 @ 01:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0