big foot !

hej

jag har världens största problem , och jag skäms ännu mer . det är nämligen så att jag har stora fötter, och jag kallar mig själv helt enkelt big foot , hahah ! första gången nån kalla mig det höll jag på dö, men nu kommer det bara världens skratt. jaja, igår va jag inne på blondinbella.se världens bästa blogg. och hon hade en hemsida där man kunde köpa skor, och jag blev helt såld och kände mig faktist tvungen så det blev två skor för min del, två väldigt fina , och väldigt mee i, och sånna skor gillar jag , då jag under hela sommarn har gått i flipp flopp & ballerina crocks ..
 väldigt fina och extremt snygga ..
 samma sak här , väldigt fina , och för mig som verkligen älskar Adidas !



här finner ni skorna : Brandos.se

// Neaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0