alltid lika trevligt ..

Heej

om några dar ska jag äntligen pierca mig, är så himla glad.. ja iallafall detta va inte vad jag skulle ta upp ?  igår skulle vi ju hjälpa några vänner till min kille att flytta och nu visar det sig att patrik min killes kompis och hans tjej också skulle hjälpa till, visst tänker jag såhär i efterhand, det hade väl gått bra .. och igår så va Kasandra som tjejen heter in på min blogg, och skrev en sånt otroligt rolig komentar, inte för jag har godkänt den än, men den kommer snart upp..

så på måndag ska vi hjälpas åt alla att flytta alltså, jag & min kille, patrick&patrick , maria och kasandra, trevligt va ? ja, iallafall så va det tydligen inte så mycket som skulle flyttas då dom hade tagit det mesta. men det va lite kvar och sen på torsdag så ska vi hjälpas åt att städa ur lägenheten vi tjejer och på lördag blir det en in flyttnings fest, så himla roligt, och då ska jag få träffa fler av älsklings vänner. kul va?

nu ska jag dock åka iväg, ska ner på stan och köpa nya byxor, och en tröja ? för det är ju trotts allt the voice i kungsan imorgon .. så himla kul, dock blire bara jag och syster som åker.. men jag lovar att jag skriver ett inlägg när jag kommer hem ..

// Neah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0